Известие

Collapse
No announcement yet.

alfa romeo 145 jtd или twinspark :?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от BioBo Покажи съобщение
    благодаря за мненията. Голямият проблем сега е как подяволите да се отърва от тая кошница реното, по време на криза
    Колега, и аз карах Рено Клио преди да взема Алфата и те разбирам. Но аз успях да продам реното за точно 3 дни.Късмет , и то не повреме на криза.

    А за темата ти - определено дизела е по-добрия избор, ако не си решил да ходиш по състезания . Смея да твърдя , че и здравината на двигателя е по-голямо отколкото при TS.
    Предимствата на дизела вече са опоменати от колегите преди мен.

    Успех в избора.
    Alfa romeo 146 1.9 JTD, 2000г.,105к.с.+++
    Alfa romeo 145 QV, 155 к.с.-ex.
    Lancia Lybra 1.9 JTD `05 116к.с

    Comment


    • #32
      Ако искаш икономия дизел,ако искаш да е бега4ка БЕНЗИН,ако искаш и джете ве4е не знам
      sigpic145 Qv

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от BioBo Покажи съобщение
        Привет на всички

        Преди 2 дена ме налегна мисълта че е време да сменям колата, и днеска ходих да разгледам какви автомобилчета има на пазара. При което видях няколко алфи 145/146 и очичките ми се спряха на 145.
        Въпроса ми е дали дизелов или бензинов да си взема. Гледах характеристиките на 1999 Alfa Romeo 145 1.6 T. Spark 16V; 1999 Alfa Romeo 145 1.4 T. Spark 16V; 1999 Alfa Romeo 145 1.9 JTD при което голяма разлика в мошноста не видях (спрямо jdt i 1.6 TS), но за сметка на това в разхода на гориво има. Ако може да споделите с мен, какви са ви мненията за двата вида двигател, ще съм ви много благодарен
        Пич зависи какво търсиш ти в една кола . Ако обичаш високите обороти туйн спарка е за теб . Ако търсиш по нисък разход и си по айляк зад волана - JTD-to . Не че дизелака е бавен и тромав , далеч съм от тази мисъл , но просто не е направен за постоянно ръчкане . Аз имам 145 1.9 JTD и съм страшно доволен . Добър разход ми дава ( около 7 - 7.5 градско ) има си резервна мощ ако се наложи да изпревариш по бързо , но просто няма спортен дух като туйн спарка

        Alfa Romeo 145 JTD `00

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от gfshocker Покажи съобщение
          Пич зависи какво търсиш ти в една кола . Ако обичаш високите обороти туйн спарка е за теб . Ако търсиш по нисък разход и си по айляк зад волана - JTD-to . Не че дизелака е бавен и тромав , далеч съм от тази мисъл , но просто не е направен за постоянно ръчкане . Аз имам 145 1.9 JTD и съм страшно доволен . Добър разход ми дава ( около 7 - 7.5 градско ) има си резервна мощ ако се наложи да изпревариш по бързо , но просто няма спортен дух като туйн спарка
          Кефят ме, такива обективни мнения !
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #35
            Като собственик на 1.6ТС и 1.9JTD, твърдо бих казал 1.9JTD...връзва се по-добре по всички показатели.С чипчето ще върви много повече от ТС-а, за разхода няма да казвам, поддръжката и здравината....отново точки за дизелчето.
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
              Като собственик на 1.6ТС и 1.9JTD, твърдо бих казал 1.9JTD...връзва се по-добре по всички показатели.С чипчето ще върви много повече от ТС-а, за разхода няма да казвам, поддръжката и здравината....отново точки за дизелчето.
              Е зависи от кой ТС
              Alfa 145 1.8 TS '97

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от kalata8 Покажи съобщение
                Е зависи от кой ТС
                Ми става дума за 1.4 и 1.6 в темата, доколкото забелязах...ЖТД–то върви и от двата повече като е чипнато....иначе стоково на къси разстояния е като 1.6цата....
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  Като собственик на 1.6ТС и 1.9JTD, твърдо бих казал 1.9JTD...връзва се по-добре по всички показатели.С чипчето ще върви много повече от ТС-а, за разхода няма да казвам, поддръжката и здравината....отново точки за дизелчето.
                  Съгласен съм с теб , с чипосването ще върви горе долу като 1.8 ТС , самоче ТС-а ще издържи много повече на напъване ЖТД-то . Ако дизелчето го юркаш душманската и е чипосано няма да те изкара много време

                  Alfa Romeo 145 JTD `00

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от gfshocker Покажи съобщение
                    Съгласен съм с теб , с чипосването ще върви горе долу като 1.8 ТС , самоче ТС-а ще издържи много повече на напъване ЖТД-то . Ако дизелчето го юркаш душманската и е чипосано няма да те изкара много време
                    М..то като че ТС-ите изкарват по много...всяка седмица по някой с перфорирано билетче има в "продавам" ... "карах 20минути на пълна газ и изтропа " ....
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      М..то като че ТС-ите изкарват по много...всяка седмица по някой с перфорирано билетче има в "продавам" ... "карах 20минути на пълна газ и изтропа " ....
                      Едно е да караш на пълна газ с 200, друго е да си я натискаш за кеф по светофарите и изобщо. Аз съм с 1,6 twin spark със спортен филтър и звукът при подаване на газ ти изпълва душата с радост. Съмнявам се, че при печките е така. Друг голям кеф прави като влезе малко в обороти - след 4000 От обикновена динамична кола почва да става леко дзверче, което доставя голямо удоволствие. Просто тази кола не може да се кара пенсионерски. Не съм карал 146 печка ама все си мисля, че не е същият кеф.
                      Успех
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от JK Покажи съобщение
                        Едно е да караш на пълна газ с 200, друго е да си я натискаш за кеф по светофарите и изобщо. Аз съм с 1,6 twin spark със спортен филтър и звукът при подаване на газ ти изпълва душата с радост. Съмнявам се, че при печките е така. Друг голям кеф прави като влезе малко в обороти - след 4000 От обикновена динамична кола почва да става леко дзверче, което доставя голямо удоволствие. Просто тази кола не може да се кара пенсионерски. Не съм карал 146 печка ама все си мисля, че не е същият кеф.
                        Успех
                        Колега, метни едно очо в подписа и ще видиш, че имам доста добра идея за какво ми говориш....само дето ще те разочаровам...турбо-печка с филтър издава най-бруталния звук, който съм чувал....все вътре в самото купе се чува така, все едно имаш турбина 2 на 2 метра под капака и караш поне 400 кончета.....Просто това мехаинично пищене от самата турбина се увеличава сигурно 5 пъти с конуса....звука от Туинспарка не може да му стъпи на малкия пръст на този на дизела като го настъпиш...а само като отпуснеш газта звука е 1:1 като от разтоварващ клапан...А за светофарчетата дизела ще се изстрелва 5 пъти по-добре от тоя мъртвец 1.6ТС..
                        Last edited by Satanism; d.m.y г., 00:04.
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          Колега, метни едно очо в подписа и ще видиш, че имам доста добра идея за какво ми говориш....само дето ще те разочаровам...турбо-печка с филтър издава най-бруталния звук, който съм чувал....все вътре в самото купе се чува така, все едно имаш турбина 2 на 2 метра под капака и караш поне 400 кончета.....Просто това мехаинично пищене от самата турбина се увеличава сигурно 5 пъти с конуса....звука от Туинспарка не може да му стъпи на малкия пръст на този на дизела като го настъпиш...а само като отпуснеш газта звука е 1:1 като от разтоварващ клапан...А за светофарчетата дизела ще се изстрелва 5 пъти по-добре от тоя мъртвец 1.6ТС..
                          Бряяя,като чета това още малко и ще ме е яд че моята не се е паднала ДИЗЕЛ
                          само да добавя наскоро карах едно ЖТД 105: е голям астматик е,доста по-тромав от 1.6 Т.С примерно.особенно на къси отсечки.
                          Вече е друг въпроса какво иска всеки от колата си
                          146 Turbo

                          Comment


                          • #43
                            Не ме ли лепи за седалката като му подпаля газта, не става...моята успява само като е на кеф...със старата делтичка 90 коня печица си се лепях винаги....
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                              Бряяя,като чета това още малко и ще ме е яд че моята не се е паднала ДИЗЕЛ
                              само да добавя наскоро карах едно ЖТД 105: е голям астматик е,доста по-тромав от 1.6 Т.С примерно.особенно на къси отсечки.
                              Вече е друг въпроса какво иска всеки от колата си
                              Е ти пък ся баш астматик не е . Доста пъргава си е колата , но си е прсото ... дизел Все пак не е ясно в какво състояние и била машината

                              Alfa Romeo 145 JTD `00

                              Comment


                              • #45
                                а колега не мислиш ли, че едно 1.9 dci колко щи харчи. Аз ще ти кажа 4.6 извън и 6.5-7 градско. Мисля че е по добър вариант от една Алфа, аз дори вече се отказах от Алфите и скоро ще се кача на Laguna II dci
                                Kappa SW
                                Bravo GT
                                Mondeo RS

                                Comment

                                Working...
                                X